Veelgestelde vragen

Heb je vragen? Dan mag je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice. Maar voor je dat doet, kijk eerst even of je vraag hieronder staat, dan vind je waarschijnlijk het antwoord direct terug!

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor leveradressen in Nederland geldt:  Op werkdagen voor 22.00 besteld is de volgende dag in huis! Voor België moet je voor 16.00 bestellen wil je het de volgende dag geleverd hebben. Nadat je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsemail. Ook wanneer de bestelling verzonden wordt ontvang je een emailt met daarin een link om je bestelling te volgen.

Hoe plaats ik een order bij Juniorhockey?

Wanneer je alles gevonden hebt op de webshop, kun je via het winkelmandje je order verder afronden. Check even of de juiste artikelen en maten in je mandje zitten en maak eventueel gebruik van een van de maattabellen. Ga verder naar de check-out en controleer of je persoonlijke gegevens kloppen zodat je de bestelling zo snel mogelijk binnen hebt.  Eventuele wijzigingen kunnen na het plaatsen van je bestelling niet meer worden gedaan.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Indien je wilt een order plaatst waarvan het bedrag hoger is als €50.-, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder het bedrag van €50.- worden er verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten voor Nederland en België bedragen €3.95. Indien je je gehele order retourneert, worden ook de verzendkosten aan je gecrediteerd. Indien je een gedeelte van je order retour stuurt en de werkelijke bestelling komt daardoor onder de €50 euro uit dan zullen wij de verzendkosten alsnog in rekening brengen en dit verrekenen met het terug te betalen bedrag.

Kan ik mijn order cancelen of wijzigen nadat ik besteld heb?

Omdat we willen dat jouw order zo snel mogelijk verzonden wordt, is het niet mogelijk daar wijzigingen in aan te brengen. Kijk dus voor het afronden van je order nog een keer of je gegevens juist ingevuld zijn.

Kan in mijn pakketje volgen zodra deze onderweg is?

Ja, zodra je pakketje hier verzonden wordt krijg je van ons een email met daarin de track en trace link. Op de avond voor levering zie je daarin hoe laat jouw pakketje wordt afgeleverd.

Hoe kan ik een artikel retouren?

Je order wordt geleverd inclusief een retourlabel en retourformulier. Vul het retourformulier in en voeg  deze toe aan je retourpakketje. Zorg dat je pakketje goed is ingepakt zodat de artikelen niet beschadigen. Het retourlabel mag op het pakketje worden bevestigd en het pakketje mag bij je PostNL punt worden afgegeven. Zorg ervoor dat je eigen adres niet meer zichtbaar is en dat je een retourbewijsje vraagt als je het pakket inlevert. Je ontvangt van ons een mailtje als wij de retourzending ontvangen hebben. 

Wanneer ontvang ik het bedrag van de retourzending terug op mijn rekening?

Als je betaald hebt met iDeal wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst het geld teruggestort op je rekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan ontvang je een aangepaste factuur vanuit Afterpay.