Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat

Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden?

Wij hebben van alle producten die je bij ons kan bestellen er altijd minimaal één op voorraad, dus op werkdagen voor 16:00 uur besteld is bij JuniorHockey.nl ook ècht morgen in huis. Het kan echter zo zijn dat een product van één van de merken die wij verkopen niet op de site staat. Geen nood! Mail of bel ons even en we laten jou weten wat de te verwachten levertijd is.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Als je van ons een kortingscode gekregen hebt dan kan je deze als volgt inwisselen: 

  1. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen.
  2. Ga naar mijn winkelwagen.
  3. Onder de bestelde producten vind je een vak waar je je kortingscode in kunt voeren, vergeet niet om op bevestig code te klikken.
  4. De korting zal nu met het te betalen bedrag verrekend worden.

De kortingscode is niet inwisselbaar voor geld. Een kortingscode is 3 maanden geldig. 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Mocht je onverhoopt klachten over een bij ons besteld product hebben of de levering daarvan, neem dan contact met ons op zodat we tot een oplossing kunnen komen. Uiteraard kan je ook contact met ons opnemen als je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We zijn telefonisch te bereiken op 085-1118989 of per mail info@juniorjockey.nl. Klachten worden binnen 14 dagen na melding afgehandeld. Indien dit binnen 14 dagen niet haalbaar is word je hiervan op de hoogte gesteld, met de te verwachten afhandelingstermijn.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Een gemotiveerde klacht is voor ons waardevol. Het geeft ons de gelegenheid om daar waar verbeteringen mogelijk zijn, dit te herkennen en aan te pakken. Wij zullen jouw klacht met de nodige zorgvuldigheid afhandelen.